xcxp2--Gość wie o czym Mówi Zgadzam się z nim w 100% fl nie służy do tego by ściemniać ze się coś tworzy...aczkolwiek (próbować) Można nawet trzeba tyle ze program trzeba zrozumieć opanować a komentarze typu nie wiem lipa głupie to do piiijawek typowych!!! pozdrawiam
~xcxp2 | 2010.11.02 18:29
0
Nie rozumiem ludzi którzy piszą ,że FL to zabawka , że ma "złą jakość dźwięku". To chyba zwykłe zwalanie swoich nie powodzeń na program i szukanie znowu czegoś lepszego - bo na tym mi nie wychodzi. Jak ktoś nie ogarnia co to equalizacja w miksie i kompresja oraz odpowiednie dopasowywanie efektów (no i oczywiście dźwięków) to niech się nie tłumaczy ,że ma kiepski program , bo tak nie jest. FL to potężne narzędzie którym można razem z VST robić muzykę na najwyższym poziomie.
Rzucę tutaj na przykład Arctic Moon - True Romance - 100% FL studio. A wymienić można dużo więcej. Więc jeszcze raz mówię - nie traktujcie FL'a jako zabawkę.
~Niemiec | 2010.10.16 23:17
0
Zna ktoś programik do tworzenia typu mpc? tzn 16 ktore mozna zbindowac na klawiature ? i bawic sie za mniej niz 1000zl w beatmaker'a ?
~Doktorproktor | 2010.08.31 22:48
0
ten programik pozwala mi zagluszac sasiadke zza sciany :)
~Fixon | 2010.07.17 12:49
0
Dziala to na viste? bo tez mam i ostatnie pytanko chce zrobic wlasny rap i potrzebuje bitow czy tu dam rade stworzyc taki bit?
~Lukan | 2010.05.17 13:56
0
Siema... interesuje mnie jakiś program do tworzenia i klejenia muzyki. Mam nadzieje że ten program spełni moje oczekiwania... Chodzi mi o muzyke klubową np. trance minimal progresiv i electro house...
Jeśli ktos ma program do tego prosze o kontakt na e maila:
Z góry THX ;p
~Studient | 2010.04.28 19:08
0
Kochani
Evo, BoT: Co to znaczy "to"? Z internetu ściągniesz tylko wersje demo, która wygasa po 30 dniach (jak nie kupisz pudełkowej wersji albo "aktywacji" wygasłego "demo" przez internet to już po "zabawie" (demo chyba nie pozwoli ci nawet powtórnie otworzyć zapisanego w nim projektu, póki go nie opłacisz). Takich rzeczy raczej jeszcze nie ma za darmo. (Jeśli już wcześniej miałeś instalnięte w systemie coś FL to tamten okres 30 dni może ci się i tak liczyć do nowej instalacji demo, bezwzględnie)
~QinQuong | 2010.04.28 18:23
0
@kurras | 2008.12.26 16:58
"I to jest tworzenie muzyki?? Jakiej muzyki? Ludzie !!! Muzykę tworzą ręce i instrumenty a nie sample!!! HOŁOTA!!!!!"
W pewnym sensie racja (ale tu też są ręce, i choć na prąd udawane), ale ja np. bym sobie coś chciał stworzyć jak Chopin (wybrałem jednak inną podstawówkę niż muzyczna - ale rzeczy są "same z siebie"), a nie stać mnie na prawdziwa orkiestrę, ten program ma nawet możliwości ale niestety odtrąca mnie słodkawo-popowy image (jakby mi zabijał wenę)... Ale np Ableton 8 "w sam raz" w wersji nie-Edu (znówże nie ma tej podstawówki) kosztuje z 1500 (?)zł, czy coś, Cakewalk Project 5 (w ogóle nie widzę tutaj)a FL Studio 9 Producer już za 500 zł....
~Mashi | 2010.03.27 23:04
0
The Best!!!
Ja też od niedawna go posiadam i sam go rozgryzam od podstaw.Miałem już do czynienia z programami muzycznymi takimi jak Megic Music Maker,Ejay Dance 7,Techno i muszę przyznać Fl Studio przebija wszystko!sample?po co Ci sample-troszkęwyobraźni i wyczucia rytmu,to wszystko by osiagnąć coś dobrego.Ja próbuje i z każdym uruchomieniem Fl o kroczek dalej.Pozdrawiam
~jawor | 2010.02.22 18:14
0
jak by ktoś mi powiedział jak zrobić żeby program słyszał gitarę to by było fajnie :) ( początkuje ) ;))
~mcc | 2010.02.20 17:49
0
kochani niestety, ale nie ma spolszczenia i nie będzie dlatego że większość przycisków nie da się przetłumaczyć gdyż są uniwersalne dla wszystkich krajów takie jak np. flangler zostało wymyślone po angielsku i reszta świata musi się nauczyć co to znaczy i z resztą jest tak samo więc minie wam parę ładnych lat zanim sie nauczycie podstaw.
~Evo | 2010.02.13 23:45
0
Takie pytanko to jest pelna wersja? czy demo ? pytam poniewaz po zainstalowaniu mialem wszystkie opcje,wylaczylem komputer wlaczylem kolejnego dnia,odpalam program i mi wszystko wsiaklo mam tylko 4 opcje i pisze ze jest to wersja demo. OcB?
~david | 2010.02.04 17:45
0
Gdzie mogę pobrać spolszczenie do tego programu??? z góry dziękuje
~NianiaFrania:* | 2010.02.02 15:14
0
Mam i się podoba choć większości przycisków nie rozumiem xD
~member steel | 2010.02.01 20:55
0
hej xD może ma ktoś spolszczenie do FL Studio 9.0.3 - bo mam - a nie wiem za bardzo co do czego xD . - wcześniej miałem (mam do tej pory - ale już nie korzystam) Dance eJay 6
~Altro | 2010.02.01 18:32
0
Duzo wtyczek,sampli,gotowych utworow na FL STUDIO MANIAfree polecam.
~kamisos | 2010.01.29 02:24
0
ja mam fl studio jakieś 2 lata ma troche słabą jakość dzwięku doby jest program Magix Samplitude 10 pro tyle że jest drogi bo stoi ponad 4 tyś ;p Native instruments ma bd dobre programy polecam :)
~FuxBM | 2010.01.22 14:47
0
Tworze na Flu od fl 3.0 i powiem ze to jeden z najlepszych programów do robienia własnej nuty od techno hip hopu czy innych gatunków. Rzeczywiście tego programu trzeba sie uczyć ale wszystko jest na nim możliwe i jeśli nie stać kogoś na bardzo drogie syntezatory mixery itp To to jest program dla niego. Osobiście teras nie potrafił bym tworzyć na innych programach bo są zbyt trudne i toporne.
~HardSounder | 2010.01.12 11:20
0
Zgadzam się z Aspec. FL to potężne narzędzie, ale... żeby stworzyć coś, co spokojnie będzie można nazwać fajną nutką potrzeba baaaardzo dużo pracy nad equalizacją i masteringiem... żeby to przypominało chociaż brzmienie jak w profesjonalnych nutkach... wiem co mówie bo siedze w tym od dwóch lat... od dwóch tygodni próbuje "wyequalizować" odpowiednie brzmienie wykręconego leadu,ale nie wychodzi mi...
~rrrrrrr | 2009.12.29 11:07
0
Cy można gdzieś znaleźć do niego spolszczenie?
~Bunkier | 2009.12.22 22:15
0
Im więcej do FLS włożysz, tym więcej Ci odda. Na gołym programie już można coś tam zabawnego skleić. Po dołączeniu wtyczek wszystko się rozszerzy. Po podpięciu klawiatury midi partie staną się żywe. Bo podpięciu fingerpadów, partie bębnów. Dołóż bas, gitarę, mikrofon i najlepiej jeszcze jakiś dobry zewnętrzny klawisz i nagle się okaże, że możliwości masz już znacznie więcej niż czasu na ślęczenie nad tym wszystkim ;) A FLStudio jako serce tego całego majdanu sprawdza się naprawdę świetnie.
~car audio | 2009.12.22 14:42
0
Siemka chłopaki
Chce sobie stworzyć własna muze i ściągam FL tylko niewiem czy się połapie, mógłby ktoś opisać co jak się robi w tym programie oczywiście nie trzeba z dokładnością bo sam się połapie trochę. Z góry thx za odp (P.S można tworzyć hardstyle??)
~Mario | 2009.12.01 21:06
0
próbuje zainstalować program na viste i nie daje rady.. prosze o pomoc !!!
~frutas | 2009.11.27 21:22
0
Ja na tym programie komponuje już od wersji 2.01 bo to był mój pierwszy program na kompa do komponowania i na chwilę obecną mam tak duże doświadczenie że moge spokojnie powiedzieć że robi się ze mnie profesjonalny kompozytor .
~Szweps aka NWO | 2009.11.24 19:43
0
Przyznam, program trudny ale trzeba troche na nim posiedziec by go rozkminic. Ale warto marnowac czas na nim poleceam!
~ksln | 2009.11.21 16:32
0
To jest demo rozumiem ? Bo nie mogę otworzyć zapisanej piosenki. Musze go kupić czy jak . Prosze o szybka odpowiedz
~sa | 2009.11.17 19:21
0
odpowiedź na pytanie Anki da się tyko musisz mieć jeszcze do tego kolektor lub iny program do takich rzeczy żeby mógł lecieć podkład i śpiewać pozdrowionka
~kevin | 2009.11.12 20:09
0
żeby zrobićelektryzującą muzykepotrzeba
1FL-a 2być bezrobotnym 3 być upartym do 1 milisekundy
~Smash | 2009.11.05 23:22
0
Czułem taka wewnętrzną potrzebę,aby w końcu spróbować stworzyć coś samemu,coś co się spodoba i zrobi mały szum w internecie.FL Studio zapewnił mi taka możliwość,no i oczywiście rozkminiłem go sam,co jest b.ważne,bo wtedy sami odkrywamy w sobie producenta:)Ale trzeba mieć też wyobraźnie i być kreatywnym,wyrobić sobie słuch,słuchać innych zwłaszcza światowej czołówki i nie ważne jaki styl reprezentujesz :) Jeżeli masz takie potrzeby wyższego rzędu...zaopatrz się w FL'a :D pozdro dla wszystkich producentów,tych zaawansowanych,jak i tych początkujących ;)
~Aspex | 2009.10.31 01:12
0
Program jest ok.Dziecinnie prosta obsłucha.Są oczywiście dużo lepsze softy, co nie znaczy ,że FL nie ma ogromnych możliwości.Problem polega na tym ,że wiele produkcji które powstają na tym programie są technicznie do niczego.Wiele począdkujących amatorów myśli ,że ich mixy nie różnią się od tych komercyjnych, a jakość muzyki jest praktycznie ta sama.Cyfrowe syntezatory dają potężne brzmienie ,bez zakłuceń , które ślicznie grają same. Problemem jest ich miksowanie.Dzwięki z cyfrowych syntezatorów VST trzeba naprawde ostro traktować equalizacją, kompresją.Wydaje mi się ,że niewiele osób piszących tu komentarze wie na czym polega istota Masteringu i poprawnego miksu.